The End

2010.05.26. 16:42

Komor, magány és sötétség kúszott a kollégium falai közé...! Itt van vége, és ez nálam most több értelemben is igaz, az, hogy ez épp sajnos, vagy épp öröm, hát döntse el mindenki maga.

Kiléptem az imént a folyosóra és semmi mozgás, max a huzat lengedez rajta át, minden szobában már csak egy-egy barát/ellenség és csak "faarcok" közlekednek, akik még egy-két vizsga miatt maradtak és talán még magolnak. Rossz lesz itt hagyni hírtelen mindent, ami eddig az életemet jelentette, bár nagyon jól tudom, hogy mi és kik várnak rám otthon, akiket már, vagy nagyon régen, esetleg egyáltalán nem láttam mióta Szombathelyhez kötődött az életem. Ide költöztem és otthagytam mindent, ami addig volt és aztán lett itt minden. Sikerült beilleszkedni és itt mindent a nulláról elkezdeni. Ehhez nagyon sok segítséget kaptam nagyon sok embertől (és ezért nem is sorolok most fel mindenkit, mert soha nem lenne vége), és aki úgy érzi, hogy segített az most fogadja el köszönetem és puszimat-pacsimat (lány-fiú arányban).

A lényeg mégis az, hogy sikerült, eljutottam idáig és most jön, az első olyan nyaram mikor egyik otthonomból a másikba költözök és hiányozni fog az, amit nem ismertem szeptemberig és visszakapom azt, ami szeptember óta hiányzott mostanáig. Az eltelt idő alatt volt hideg-meleg egyaránt mind az élettől mind az engem körülvevő emberektől. Nagyon sok meglepetésben volt részem a két félév alatt. Jártam külföldön (akik régebbről ismernek, tudják, hogy ez miért nagy szó számomra), végre elértem a régi álmok egyik részét is egyetemista lettem. Furcsa összegzés ez így év közben ezt elhiszem, de nekem most ért véget egy év, és tudom, nem kell sokat aludnom már folytatódni is fog. De addig még sok víz lefolyik a Dunán és a nyaramat is betábláztam már jó előre. Apropó nyár, hát igen túl kéne élni ez az elsődleges feladat, amit kitűztem magam elé (sajnos ezt szó szerint kell érteni jelen esetben), de ha mégsem menne, hát nem félek akkor ezt rendelte el a Teremtő és bele törődöm a sorsomba. Ahogy mondta valaki a közelmúltban "Ha hülyeséget akarsz csinálni abban nem, tudlak megakadályozni...!" Nem mondom azt, hogy nem mondott igazat, de befolyásolni lehet pozitívan és negatívan is. Kinek, hogy sikerül egy hülye EGOISTA MEDVÉT irányítani...pff!! Nem vagyok, egyszerű eset ezt tudjuk rég óta pont! De aki meg ismer évek óta /volt, akinek 1-2 hónap is elég volt, de még kevesebb is/ az nagyon jól tudja, végtelen egyszerű természet vagyok.

Valami frappáns befejezés kéne a végére, de az most nem jut az eszembe... Tehát marad ilyen félkész és jó nyarat mindenkinek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egomaci.blog.hu/api/trackback/id/tr672033292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása