Egy kis kötelező :)

2010.04.23. 06:50

Szombathely nyáron... Na, ezt még nem tudom milyen nyáron, de hogy tavasszal milyen vagy fogalmazzunk pontosabban mennyire élvezhetőbb szép napsütésben zöld fákkal és virágillattal, azt már kezdem sejteni. Nyugodtan mondhatom 1000-szer jobb, mint az a téli nyomott hangulat, amit én oly sokszor előnyben szoktam részesíteni. Most értem be a buszpályaudvarról (kb. 2 perc séta a kolitól) de ezen a kis távolságon is nagyon jól esett hajnalban a zöld lombkoronákat látni, mint az eddig látott "kórókat". Végre madárcsicsergésre vagy épp poszméh zümmögésére kelek és nem a hólapát durva hangjára. Hogy mitől lettem most ilyen kis "tájleíró" hangulatba magam sem tudom.

Különös "képességet" fejlesztettem ki a "Hogyan vessz össze a barátnőddel hetente sokszor..." és tudj vele még aznap este ki is békülni. Ezzel még nem is lenne gond, mert meg kell hagyni, hogy olyan kapcsolat, nincs, amiben nem veszekszenek a felek, de az a legritkább, hogy mind a kettőnknek igaza is van és tisztában vagyunk ezzel, de senki nem képes tolerálni a másik felet. Tudom most mi fordult meg a fejetekben és talán igazatok is van és higgyétek el én is sokat gondoltam már erre és nem egyszer fordult meg a fejemben nekem sem a gondolat. De ez nem ilyen egyszerű. Ide pont igaz az örökérvényű mondásokból kettő: -"Férfi és nő soha nem lehet egymásé, mert mind a kettő mást akar! A férfi a nőt, a nő a férfit!"; de az is igaz, hogy -"Úgy még soha nem volt, hogy ne legyen sehogy-se", tehát valami majd velem/velünk is lesz. Legalábbis nagyon remélem!

Annyi változás volt hírtelen az életemben, hogy, - azt sem tudom még most sem, pedig már kb. 2-3 hete, hogy tisztázódik a helyzet, hogy merre vagyok arccal! Az inter-crosse csapat eddigi első számú kapusa (mind a szombathelyi csapaté mind a válogatotté) itt hagyott minket munkája miatt így nekem kell/kellett a helyébe lépnem. Ez nagy megtiszteltetés és csodálatos dolog, de nagyon nagy felelősséggel is jár. Remélem, majd helytállok itt is ebben a szerepben. A foci is sikerült ugye bekerültem a városi bajnokságba, egy harmadosztályú csapatba, mint hálóőr és eddig büszkén mondhatom 3-ból 2-őt nyertünk. A HKLB tavaszi szezonja is viszonylag jó rajtot vett aztán sajnos az elődöntőkben a héten 1:0-ás eredménnyel kiestünk, de nagyon örültem neki, hogy ez a kis csapat így összeforrt a végére. Bízom benne, hogy a fiúk játékkedve nem hagy alább és ősszel újra összeállunk és folytatjuk ezt a remek szereplést.

Azt szerintem nem kell reklámoznom, hogy itt van a vizsgaidőszak a nyakunkon, itt a hajtás a minél kevesebb vizsgám legyen című verseny! Ha lehet, akkor inkább legyünk túl rajta zh-ból bemutatásból stb. csak vizsgaidőszakban ne legyen semmi. Ez, hellyel, közzel megy is, de sajnos idén lesz 2-3 kollokviumom, ami azt jelenti, hogy órán is zh és bemutatás, de van kötelező vizsga a végén, ami annyira nem hiányzik. Ráadásul itt van a szakosodás is és színre lépett a nagy kérdés... Mi leszek, ha nagy leszek?? Én magam sem tudom, mit csinálnék szívesen... Mehetnék sportági edzőnek valamelyik adott sportágban, vagy a jó öreg "433-as" (közalkalmazottak könyvelési száma bár nem biztos, hogy pont ennyi, de ez rémlik) hivatalos megfogalmazásában pedig annyit tesz TANÁR! Itt van válogatási lehetőség Tesi- és sok-sok más szakból lehet válogatni /valószínű ez is marad majd és felveszem a földrajzot/, vagy van még egy úgynevezett differenciál, amin a gyógy testnevelőket képzik csak ennek nincs Msc képzése /Master, ami végül is a hivatalos diplomát adja majd 5-6 10 év múlva (éljen a Bolognai rendszer)/ és erre hívta fel egyik tanárom a figyelmem.

Összegezvén nem elég hogy kusza az életem mind magánélet mind a társadalmi helytállást követően még azt is találjam ki, hogy mi a rák akarok lenni 5-6 év múlva és most kezdjem is el... De mi van akkor, ha menetközben jövök rá hogy nem ilyen lovat akartam???

Ti hogy gondoljátok ezt, szerintetek mi a jó ilyen hülye helyzetben??

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egomaci.blog.hu/api/trackback/id/tr561944349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olya 2010.05.16. 00:40:03

A bolognai rendszer áldozatai vagyunk, ez tény. Ha balra lépsz ezért nem jó, ha jobbra, akkor meg azért... A régi rendszerben volt szerencsém 2 éve diplomázni, és nem értem, miért kellett változtatni azon... Azt azonban bizton állíthatom, hogy edzőnek és tanárnak is jó lennél, én járatnám hozzád a gyerekemet! :) Ha a tanáriban godolkozol, felkészítenélek bizonyos árnyoldalaira is, de ezt majd személyesen...:)
süti beállítások módosítása