2010.05.24. 16:54

Egy kis zene az olvasáshoz!

https://www.youtube.com/watch?v=WbLoYVnh4sY

Ilyet még nem csináltam, hogy zenét ajánlok egy bejegyzésemhez de most mind a kettő összevág a zene tartalma és a bejegyzés tartalma bár csak átvitt értelemben igaz.

Drága Tesóm (Marci barátom) lecseszett a lábamról, hogy qurva régen írtam ide... Igaz!PONT! Aztán a magánéletem is nagyon zűrösre sikeredett, VÉGE PONT! ezt nem részletezem mert nem tartozik senkire hogy mi a helyzet aki tudni akarja az úgy is meg fogja tudni! Kicsit belecsúsztam a dolgok sürűjébe és így nem hogy a bejegyzéseim nem frissültek a külvilággal is megszakítottam bizony mértékben a kapcsolatot.

SAJNÁLOM ÉS MINDENKITŐL ELNÉZÉST KÉREK HA MEGBÁNTOTTAM VOLNA VAGY CSAK SZÁMÁRA KELLEMETLENÜL CSELEKEDTEM ESETLEG CSALÓDNIA KELLETT! NEM AKARATTAL TETTEM...

Most hogy elérkezett az utolsó hét amit tartósan itt töltök Szombathelyen "tök egyedül" azért még maradnak páran a kollégiumban de mindenki a saját dolgát teszi csinálja így tényleg magamra maradva fogok egy hetet unatkozni és közben várok egy jelre egy csodára és arra hogy megoldódjanak a kisebb nemű problémáim amiket generáltam magamnak!

Szóval hajrá Gabi és húzzál bele EGO és ugyan ezt kívánom másoknak is mindenkinek egy nagy kalappal és egy nagy adag szerencsét az élethez!

Legyetek jók és lájkolok mindenkit :D:P (bocsi ezt a "BIKICSUNÁJ" után szabadon kellett)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egomaci.blog.hu/api/trackback/id/tr372027967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása