Anglia Part II.

2011.07.07. 15:36

Üdvözlet a távolból...

Ismét eltelt egy kevés idő, aminek következtében újra peregtek az események és voltam hidegben-melegben (hőmérséklet és kellemes-kellemetlen eseményekre célozván; a rosszmájú ismerősök végett...:D); de azt kell, mondjam, jó úton járok. Kevés embernek adatik, meg hogy Angliában legyen egy nyarat és élvezze is meg dolgozzon is benne egyszerre. Van, aki csak nyaralni érkezik, van, aki dolgozni, de a kettőt egyszerre ritkán. Szerencsére, amíg nincs munkám (igaz nem a nevezetességeket látogatom) de megnéztem az Atlanti-óceánt, hogy milyen rohadt hideg és mély, na meg persze koszos, mint az összes hazai tó max itt látom az alját meg érzem a sót, esetleg a többi szabad időmben járkálok a városban és ámulok, hogy itt van miből költeni a népnek.

A munkakereső hadművelet tovább lépett egy szintet már az interjúm időpontja is megvan, ami kell a National Insurance Numberhez (e nélkül most már nem nagyon vesznek fel sehova dolgozni...) és a mai nap folyamán nyitottam egy angol bankszámlát, mert ez is kell, hogy ne unatkozzak. Jó program volt hisz otthon már túl vagyok az ilyen jellegű eseményeken és próbáltam már párszor tudom, mivel jár, vagy miről szól az életben. De itt kellemesen csalódtam összesen a várakozással együtt nem voltam fél órát a bankban szerintem, és még ha angolul is, de megvolt az összes papírmunka. Van, bankszámlám lassan megjön a kártya is hozzá a munkahelyem is megvan, tehát okom nincs az aggodalomra. Csak annyi a hibája a dolognak, hogy amíg nincs, meg az interjú nem dolgozhatok és ez a része lassabban megy:( várni kell...! Ez a két hét tehát további várakozással és alkalmi munkakereséssel fog majd telni.

Ha az időjárás is engedi, akkor nagyon hamar neki ugrom, hogy minél előbb ropogós angol fonthoz juthassak...:)

Folytatom...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egomaci.blog.hu/api/trackback/id/tr223047537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása