Kimerültség :(

2010.06.24. 15:35

Bekövetkezett, amitől tartottam még a nyár elején, elfáradtam a fizikai erőmmel, ami nem a gyengeségben nyilvánul meg, hanem hogy már nincs miből mozgósítani a testnek. Az elmúlt két hétben folyamatosan mentem valami oknál fogva és töretlen éjszakázásba nyúló esték hajnali vagy korai kelésekkel tarkítva követték egymást a napok. A múlt hét végén a 8-ik Inter-crosse Pannon Kupán szerepeltünk Szombathelyen (egy rövid video a 15-ik perctől itt látható) ami több volt, mint fárasztó. Számomra is emberfeletti teljesítményt nyújtottam magamhoz képest. 2 csapatban is kellett egyszerre kapust játszanom pedig egyben is épp elég lett volna végig csinálni. Sajnos csak a 4-ikek lettünk 1 góllal maradtunk le a dobogóról, de megpróbáltuk és ez a lényeg. Még ezen a héten el is kezdtem dolgozni tavalyi munkahelyemen ahol jelenleg csak állandó délelőttös műszakot tudtam vállalni mivel készülök a hétvégi kajak versenyemre és munka után edzésre járok. Na, ez az, ami a leginkább sok most már 2 hete edzem, és egyre jobban megy, az eredménye a hétvégén kiderül. Aki ismer, tudja, hogy én utálok a világon a legjobban korán kelni Garfield után és ezért elég mókásak is a délelőttös műszakok részemről.

De hogy tovább tetézzem a bajt az étvágyam és a napi kalória bevitelem is a béka popsija alatt van:(és talán ezért is estem majdnem össze ma reggel mikor indultam melóba, de aztán a kezdeti szédülés hányinger elmúlt és megmaradtam. Bár az is közrejátszhatott, hogy tegnap volt meló után egy Gárdony- Szombathely-Velence köröm, ami a maga potom 340km-rével nem is lenne sok, mert max 2,5 óra vezetés, de a fél 5-ös keléssel szerintem és a késő esti érkezésemmel már pont eleget kapott a szervezetem. Mivel ma reggelre fogytam el így a melóban töltött időm, s-hogy is mondjam, pocsékul telt. Most már edzés után pötyögöm e sorokat és tudom, hogy nem csak 10-kor kellett volna ennem (reggelit) meg, hogy az uborkáról, mint olyanról le kell szoknom (pedig imádom) mert még most sem volt kellemes íze hogy már visszafelé indult meg edzés alatt.

De hogy a sok rossz után mondjak nagyon jókat..., szép "kajakos barnára" sültem már a két hét alatt és tovább szeretném folytatni a nyár folyamán az egész kis tortúrát, mert ha más nem is lesz, de szép színem biztos. Megvan a verseny kiírása is vasárnap kell rajthoz állnom, a rajtlistán vannak ismerősök és ismeretlenek, de kétlem, hogy bárki is kihagyott volna 6 évet az aktív sportból, mint én. Így a dolog pikantériája az lesz, hogy 6 évet mennyire tudtam 2 hét alatt pótolni, és hogy az égiek mennyire lesznek velem.

Egy nagyon biztos, hogy ha ott kell is meghalni a pályán, akkor is megteszek mindent, hogy bebizonyítsam magamnak és mindenkinek, aki nem hitt bennem, hogy tudok a dobogó legfelső fokán is állni, csak a többiek hagyjanak nyerni :P!

Aggódni ne tessék senkinek, de szorítani, szurkolni szabad, sőt kötelező (na, jó nem, de jól esne, ha szorítanának értem páran 11-kor és 11:50-kor)

 

Köszönöm szépen mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egomaci.blog.hu/api/trackback/id/tr292106759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása