Jópofa sörreklámok

2010.09.23. 16:02

Hasonló bejegyzése már volt Atom barátomnak ahol képekkel népszerűsített dolgokat mutatott be blogjában, de most semmi hivatkozás az ő "kiemelkedő" munkásságára, csak amit én találtam a neten böngészve mutatom meg nektek. A képeket itt találtam:) De kiemelnék kettőt, ami nekem azonnal kedvencem lett.

 Szerintem ez akkor igazság a jól megszokott amerikai stílusú szembesítés az egyik oldalról átlátszó üvegen keresztül, hogy...:)CSAK LIKE:P

Ez pedig a Trilógia csúcsa kár, hogy az eredeti mű nem erről szól, bár végig lehet sörözni, de ha csak az alap filmet, vesszük (nem az extrás dvd-t) akkor a 9 óra sörözés, ami a film alatt vár ránk már elegendő lenne egy jó detoxhoz. Pláne ha azt a tényt veszem alapul, hogy régen érettségi környékén Kopasz barátommal egy rekesz két főre nem volt 2 óra...

A következményt és tanulságot vonja le mindenki a saját fogyasztása alapján, további jó szórakozást:D:))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egomaci.blog.hu/api/trackback/id/tr72318186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása