Have a nice day...

2010.05.28. 22:40

Tartja a régi zene címe is. És íme, itt is van az olvasáshoz, hogy Ti is jól érezzétek magatokat menet közben. www.youtube.com/watch

A tegnapi túrát olvashattátok már, de még koránt sem volt vége azzal, hogy akkor azt mondtam ennyi...! A túra a mai napra is kihatott nem is kicsit. Amikor este készültünk lefeküdni, aludni még megbeszéltük Kicsivel, hogy reggel 9-kor megyünk kondiba... Gondolhatjátok mi lett belőle én még fél 1-kor a neten tettem-vettem különböző okokból kifolyólag, mire abbahagytam drága Peti horkoló koncertbe kezdett, ezzel nehezítve elalvásomat majd mire sikerült már közeledett a reggel. Ez 11 óra körül utol is ért minket és a legelső kérdés az volt Petitől felém, hogy "Te hallottad a telefonomat csörögni?" (gondolt az ébresztőre), én közöltem, hogy nem erre Ő csak mellékesen megemlítette, hogy "Kinyomtam és aludtam tovább..." No comment--> és még este Ő erősködött, hogy reggel menjünk mindenféle képen, mert egész héten hanyagoltuk a témát. Mivel a mai program az volt, hogy visszarendezzük a szobát nagyjából eredeti állapotára neki is kellett állnunk, hogy végezzünk, mire Ő edzésre megy én meg a focimeccsre. A feladat teljesítve lett és még egy nászutas lakosztályt is sikerült kialakítani, lévén hogy jövő héten megérkezik barátnője is és átveszi a szobatársi szerepet. Most körülbelül, mint egy kétágyas hotelszoba egy pótággyal, körülbelül ehhez tudnám hasonlítani a szobánkat. A művelet kicsit tovább tartott mint vártuk, 11-től déltuán 4-ig szórakoztunk a rendrakással. De meglett és végre ez is kész.

Ez után jött a nap fénypontja irány a focimeccs. Kicsit rohanós lett a kiút a pályára, de odaértem időben. Elég nagy odafigyelést igényelt a mai meccs, hiszen a csoportelsőt fogadtuk, ami nem kis szó. De az első percben megszereztük a vezetést és ez csak tovább doppingolta a fiúkat. Sajnos az 5-ik percben volt egy csúnya ütközés két srác összefejelt és mind a kettőjüknek felrepedt a buksija. Ennek az lett a vége, hogy Őket elvitték a sürgősségire és a játék egyetlen döntetlen eredményét Ők "fejben" lejátszották. 3-3 cm sebbel és 8-8 öltéssel lettek gazdagabbak, hála az égnek mind a ketten jól vannak és vállalják a jövő heti játékot is. Szerencsére azért a csapat egységben jobb volt és a játéka is ezt mutatta. Így az elsőt sikerült 8:3-ra megverni. Ez már csak azért is nagyon jó mert ez az eddigi legnagyobb gólarányú győzelmünk amit  arattuk és a csoport elsőt verni legyen szó bármilyen sportról külön öröm. Köszönöm a srácoknak, akik ma ott voltak és elkápráztatták a nézőket és minket ezzel a már-már gála meccs jellegű játékkal. Tény szerencsénk is volt, mert szinte minden labda oda ment ahova kellett. Plusz az ellenfél is elügyetlenkedte a játékot, de ilyen a sport egyszer megy egyszer nem. Nekünk most ment és így tovább gyerekek.

                                   FOR EVER MURPHY'S MOJO PUB

A bejegyzés trackback címe:

https://egomaci.blog.hu/api/trackback/id/tr92039116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása