Anglia Part IV.

2011.07.28. 14:15

Kicsit megcsúsztam a dolgokkal, de nem felejtettem el senkit és semmit. :) Bocsánat az elmaradásért, de pótlás következik.

Legutóbb ott jártam, hogy lesz az első munkanapom a nagy angol hazában. Igen a múlt hét folyamán megtörtént és bele kóstoltam az angol "gyorséttermek" életébe. 4 napig jártam a szomszéd városba tanulni, fogjuk rá sikerült. Nem bonyolult a munka és a társaság is nagyon jó volt csak ne kellett volna annyit utazni. De ez úton is szeretném  megköszönni az ottani Staffnak (Dórinak, Nándinak, Anilnak és a többieknek) hogy segítettek elsajátítani a dolgok csínját-bínját az óta már volt szerencsém kipróbálni itt helyben is a náluk szerzett tudásom. Végleges munkahelyem első hivatalos napja is megvolt tegnap.

Időközben Szerelmem is megérkezett végre hozzám már nagyon hiányzott és nagyon jól esik, hogy újra a közelemben van végre egy hónap után. Már nagyon rossz volt nélkül...♥♥!

Holnap ismét meló és folytatódik a robotolás ma elméletileg az első angol fizetésem is megérkezett, de majd holnap megnézem a bankban:).

Részletezve a melót pár szóban nagyon meleg van, nyüzsög és nagyon fárasztó órákon keresztül a grill fölé görnyedni és mindent tökéletesen, de főleg gyorsan megcsinálni. Ez nem panaszkodás volt nem kiforgatni a szavaimat, mert tudom, hogy Én kerestem és vállaltam a munkát csak életemben nem csináltam még ilyet és a szokatlansága hozza magával a sajátos kis fáradalmait. Furcsa illatok és személyek keveregnek az étteremben. Néha egy-egy erősebb parfüm és a grill csirke illata alkot furcsa vegyes párost. Vagy épp az oda égett szósz a grill lapon, amit még nem tudtál levakarni a nagy sürgésben. Furcsa hogy nem állandó a munka van, mikor ki sem látszol a rendelésekből van, mikor 10-20 esetleg 30 percekig nem kell csinálnod semmit, mert nem tudsz mit kezdeni. Lényeg hogy munkám van és nem feleslegesen jöttem ki. Nem mondom, hogy könnyű, de soha nem szabad feladni és én sem fogom.

 

/Ma van Nyuszikám Születésnapja tehát innen is "Isten Éltessen Sokáig Nyuszikám ♥♥♥♥" innen is; SZERETLEK/

A bejegyzés trackback címe:

https://egomaci.blog.hu/api/trackback/id/tr633107113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása